Aflevering aan particulier:
Bij aflevering zullen 2 chauffeurs uw meubels komen afleveren. Heeft u een tafel besteld vragen wij u de chauffeurs een handje te helpen bij het uitladen. 

Bezorging op etage:
Bij etages hoger dan 2 dient een ruime lift aanwezig te zijn waar je bestelling makkelijk in vervoerd kan worden. Als er obstakels of bijvoorbeeld te nauwe gangen zijn wordt het product tot aan het obstakel gebracht. Geef duidelijk bij je bestelling aan om welke etage het gaat.

Aflevering aan bedrijf:
Geef dan bij het vakje opmerkingen de openingstijden aan zodat onze planning hier rekening mee kan houden.
Is er gekozen voor betaling vooraf overmaken? Stuur dan na dat het bedrag is overgemaakt een betaalbewijs naar: info@ecotafels.nl

Contact met onze chauffeurs na 17.00 op de dag van levering:
Omdat ons kantoor tot 16.00 iedere werkdag is geopend en uw bestelling tot 22.00 geleverd kan worden kunt u na 16.00 de chauffeurs bereiken, mocht u vragen hebben of hij al in de buurt is?

Deze nummer kunnen in de avond alleen van 16.00 tot 22.00 gebeld worden en alleen kunnen vragen worden gesteld en beantwoord worden als uw levering in de avond staat gepland voor die zelfde dag! Alle overige vragen kunt u de volgende werkdag stellen door te bellen naar telefoonnummer 030 307 1230 vanaf 09.00!

Betaling:
U hoeft de bestelde Tafel pas bij aflevering aan de chauffeur per pin of contant te betalen. U krijgt dan vervolgens een officieel betalingsbewijs dat u de houten meubelen heeft betaald.

Welke dag wordt mijn bestelling geleverd:
Het transport vindt plaats van maandag t/m zaterdag. De transporteur rijdt rond +/- 11.00 uur weg in Zoetermeer. Het kan wel eens voorkomen dat uw bestelling s`avonds om 21.00 pas wordt geleverd. Echter u wordt door de transporteur circa één uur van te voren gebeld (eventueel op uw mobiel) zodat u niet de hele dag thuis hoeft te blijven. Door slecht weer en of file`s op de weg kan het zijn dat de transporteur uit loopt op de dag van leveren (de chauffeurs mogen tot maximaal 22:00 leveren). Daardoor kan het soms voorkomen dat de levering niet plaats kan vinden. In dit geval wordt dan de volgende ochtend per mail contact met u gezocht voor het maken van een nieuwe afspraak. Deze nieuwe afspraak plannen wij vervolgens binnen 5 werkdagen weer in. Onze excuses voor het ongemak als deze situatie zich voordoet echter is dit voor ons onmacht. Wij proberen met alle facetten van dien zoveel mogelijk rekening te houden met het maken en plannen van de routes voor onze chauffeurs.

Vijf werkdagen van te voren krijgt u van ons door gemaild op welke dag uw bestelling wordt geleverd.

Één werkdag van te voren kunt u tussen 09.00 en 16.00 bellen naar 030 307 1230 (ons algemene kantoor nummer) voor het op vragen in welk dagdeel de volgende dag uw bestelling wordt geleverd. Wij kunnen alleen het dagdeel doorgeven maar geen tijdstip. Vandaar dat u circa één uur van te voren door de chauffeur wordt gebeld.

Als het meubel wordt afgeleverd:
Als het meubel wordt afgeleverd wordt deze in elementen afgeleverd, zodat het meubel thuis of op het werk eenvoudig en zonder schade naar binnen toe te brengen is. Voorbeeld: bij een tafel worden de poten los meegeleverd, de schroefgaten zijn dan vanzelfsprekend wel voorgeboord en de bevestigingsmaterialen zijn bijgesloten. 

Wij leveren in:

Nederland – België

Nederland (met uitzondering van de waddeneilanden)

België
Uw bestelling in Belgie laten bezorgen bedraagt € 60,00

Duitsland
Uw bestelling in Duitsland bezorgen bedraagt € 60,00 ( wij bezorgen tot maximaal 30 Km over de grens)